Σάββατο, 7 Μαΐου 2016

...A lucky man...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες.


Είμαι σήμερα εδώ για να σας δείξω αυτήν την απίστευτα τέλεια φωτογραφία. Έχω καιρό να σας σχολιάσω για αυτά τα ωραία τα quotes που κυκλοφορούν στο internet.


Νομίζω πραγματικά πως είναι ένα από τα πιο ωραία πραγματάκια που έχω διαβάσει τώρα τελευταία. Θέλω να πω η φράση << σε αγαπώ >> κρύβεται κάθε μέρα σε τόσες πολλές φράσεις. Απλά πρέπει να αγαπάς κι εσύ κάποιον το ίδιο πολύ για να το καταλάβεις. Κάθε μέρα η μαμά σου, ή ο μπαμπάς σου, ή ακόμα ο κολλητός σου ή η κολλητή σου δεν σου λένε  κάτι του στιλ : βάλε την ζακέτα σου, θα κρυώσεις. Καλά, ok, σε εμένα δεν το λένε αυτό γιατί ζεσταίνομαι πολύ, αλλά, αλήθεια τώρα, δεν το νιώθετε πως υπάρχουν άνθρωπο δίπλα σας που σας αγαπάνε πραγματικά?

Κι όπως είπε και αυτός ο πανέξυπνος άνθρωπος που έφτιαξε αυτή την φωτογραφία '' .. δεν σε αγαπάει όπως ένας normal άνθρωπος...''. Μα φυσικά και δεν σε αγαπάει σαν normal άνθρωπος. Η κάθε αγάπη είναι μοναδική. Αλλά τώρα που το βλέπω γραμμένο μου ήρθε εκείνη η φράση:


Ένα : << είσαι ηλίθιος !>> μπορεί να σημαίνει πολλά περισσότερα από ένα << είσαι τέλειος !>>.
  Μα φυσικά και είναι ηλίθιος. Όλοι ηλίθιοι είναι. Αλήθεια σου λέω. Ακόμα και εκείνοι εκεί οι τύποι που είναι ντροπαλοί και δεν μιλάνε πολύ. Όλοι έχουν μια δόση βλακείας.
 Το νόημα όμως είναι να βρεις τον δικό σου ηλίθιο. Αυτόν που θα κάνει βλακείες απλά και μόνο για να σε κάνει να χαμογελάσεις. Αυτός που θα αλλάξει μόνο για την πάρτη σου. Ναι ok, ξέρω λέμε εκείνα τα ωραία : <<εγώ δεν προσπαθώ να τον αλλάξω, μου αρέσει όπως είναι >>. Ναι γλυκιά μου, δεν λέμε σου αρέσει, αλλά όχι ότι δεν θα χαιρόσουν αν σταματούσε να τρώει πατατάκια στο κρεβάτι, και όλη τη μέρα άκουγες το χρατς, χρατς.. Ή δεν θα σου άρεσε αν σταματούσε να καπνίζει. Ή η άλλη περίπτωση: να σταματήσει να διαβάζει τόσο πολύ, ή να μην είναι τόσο κλειστός στον εαυτό του. Φυσικά και τον αγαπάς έτσι όπως είναι, αν αγαπάς κάποιον, τον αγαπάς όπως κι αν είναι, μια που τα ετερώνυμα έλκονται.




                                ''Αλλά είναι ο βλάκας σου''



2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...