Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2017

November Favorites 2017

Καλό μήνα παιδιά (αν και λίγο αργοπορημένα)



   Ο Νοέμβριος ήταν ένας τεράστιος μήνας, και δυστυχώς ήταν και πάρα πολύ κουραστικός, αφού τα διαγωνίσματα στο σχολείο δεν τελείωναν. Ας πάμε να δούμε όμως τι κράτησα εγώ από αυτόν (εκτός από την κούραση φυσικά.)


   Αγαπημένο βιβλίο του μήνα (δεν διάβασα και πολύ) ήταν το ''Γυάλινη Πόλη'' της Cassandra Clare. (Έρχεται ανάρτηση πολύ σύντομα)




   Αγαπημένη σειρά είναι το ''The Shannara Chronicles''. Σε ένα δυστοπικό κόσμο, όλοι οι δαίμονες έχουν φυλακιστεί στο δέντρο Ellcrys. Όταν όμως αυτό αρχίζει να πεθαίνει οι δαίμονες απειλούν να καταστρέψουν τα πάντα. Μονάχα οι πρωταγωνιστές μας μπορούν να το σταματήσουν αυτό.






   Αγαπημένη ταινία Νοεμβρίου είναι το Stardust-Αστερόσκονη (έργο του κυρίου Gaiman). Μετά από αυτό είμαι 99% σίγουρη ότι ο Neil Gaiman είναι ότι κοντινότερο στην μεγαλοφυΐα.




   Αγαπημένο τραγούδι είναι το Bad Reputation του Shawn Mendes, από το συγκεκριμένο βίντεο. Από πουθενά αλλού.




   Αγαπημένο νέο είναι η είδηση ότι πρόκειται να βγει η ταινία Mary Magdalene-Μαρία η Μαγδαλινή, στην οποία βλέπουμε τη ζωή και τα πάθη του Ιησού από την ματιά της, τα αισθήματα που ανάπτυξε για αυτόν και για τους μαθητές αλλά και για την Παναγία. Πρωταγωνιστεί η Rooney Mara.





  Πως περάσατε εσείς τον Νοέμβριό σας? Τι σας άρεσε και τι όχι?

5 σχόλια:

  1. Έχω δει το Shannara chronicles και το stardust είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες αλλά μην κάνεις το λάθος να διαβάσεις το βιβλίο. Σε αυτήν την περίπτωση η ταινία είναι η καλύτερη και μην πεις σε κανέναν ότι είπα αυτά τα λόγια :p Πολύ καλή ανάρτηση ως συνήθως!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην ανησυχείς θα το πάρω στον τάφο μου το μικρό σου μυστικό. Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό το κόσμο που να μας αρέσουν τα ίδια πράγματα. Σε ευχαριστώ πολύ. Έρχονται πολλές ακόμα μέσα στο Δεκέμβριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Και φυσικά αναμένω την κριτική για την Γυάλινη Πόλη <3

      Διαγραφή
  3. Εχω δει ολη την πρωτη σεζον του Shannara Chronicles και περιττο να πω οτι το λατρεψα! Αλλωστε παιζει και ο αγαπημενος Manu Bennett!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχος όντως ο Manu Bennett. Έχω τελειώσει και εγώ την πρώτη σεζόν και ανυπομονώ τόσο πολύ να δω την δεύτερη.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...