Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

Ιστορίες στο wattpad για να διαβάσεις στις διακοπές

Γεια σας παιδιά


  Ιούλιος παιδιά. Στη καρδιά του καλοκαιριού αποφάσισα να δώσω και εγώ μερικές από τις αγαπημένες μου ιστορίες οι οποίες είτε είναι ολοκληρωμένες είτε είναι ακόμα in progress, στο wattpad. Πάμε λοιπόν να δούμε τις επιλογές μου.

   Θα αρχίσω με τις ιστορίες που διάβασα και λάτρεψα και είναι τελειωμένες. Πράγμα που σημαίνει πως δεν χρειάζεται να αγωνιάτε όλη την ώρα πάνω από το κινητό σας περιμένοντας το επόμενο κεφάλαιο.

   Πριν από αυτό όμως θα ήθελα να πω πως έχω ρωτήσει όλους τους συγγραφείς και έχω πάρει την άδειά τους να αναφέρω τις ιστορίες τους. Ωστόσο κάποιοι από αυτούς δεν απάντησαν ποτέ και ενώ αρχικά είχα αποφασίσει να μην αναφέρω αυτές τις ιστορίες, ρε παιδιά, είναι τόσο όμορφες που θα ήταν κρίμα να μείνουν κριμένες. Οπότε αν το διαβάζει αυτό κάποιος συγγραφέας που δεν μου απάντησε, και δεν χάρηκε με την πρωτοβουλία μου, ας μου στείλει μήνυμα έτσι ώστε να το διαγράψω από την ανάρτηση. [Οι  ιστορίες των συγγραφών που δεν μου απάντησαν θα έχουν αστερίσκο] Πάμε όμως να ξεκινήσουμε.



Η Άνοιξη*


"Ερωτεύεσαι μυαλά." ειπε και την κοίταξε με νόημα
"Εχω πάψει να πιστεύω πως το μυαλό έχει οποιαδήποτε σχέση με αυτή την τρέλα, Μάριε." απάντησε εκείνη, αποφεύγοντας συστηματικά τη ματιά του
"Ίσως να εξαρτάται από το άτομο..."
"Ίσως να ήρθε η ώρα να αποδεχτείς πως είναι καθαρά θεμα έλξης." φώναξε απεγνωσμένα, σηκώνοντας τα χέρια της στον αέρα 
"Δεν το δέχομαι αυτό. Έχω νιώσει σαρκική έλξη άπειρες φορές, Ανδριάνα. Πολλές κοπέλες, με πολλούς τρόπους. 
Με εσένα δεν είναι έτσι. Με εσένα νιώθω κάτι, εντάξει; Νιώθω διαφορετικά γαμώ. Πότε θα το καταλάβεις; "

Η γνωριμία της Ανδριάνας και του Μάριου θα είναι συντριπτική. Γιατί όπως όλοι ξέρουμε πως ο έρωτας έχει ακατανίκητη δύναμη και του φτάνει μονάχα μια στιγμή για να διαλύσει τα πάντα στο πέρασμά του. 

Copyright @2015

All rights reserved.

   Είναι από τις πρώτες ιστορίες που διάβασα και αυτό είναι πράγματι κακό. Γιατί όταν γνωρίζεις κάτι πάνω από το μέσο όρο μετά έχεις μεγάλες απαιτήσεις. Ήταν όμως μια πολύ όμορφη ιστορία και αρκετά διαφορετική από τα καθιερωμένα. Ένα μεγάλο μπράβο στην ola_einai_kyklos.

(Τα δύο επόμενα βιβλία είναι και τα δύο κυρίως για fans of Harry Potter, αλλά τι να πω αν σας αρέσουν, βουρ στον πατσά (με έχει επηρεάσει πολύ το wattpad στον τρόπο που εκφράζομαι τελικά).)

Η Πλάνη (a Harry Potter fanfiction)


"Τον τελευταίο καιρό η Έιπριλ φέρεται πολύ παράξενα", σκέφτεται η Λότι καθώς κατευθύνεται για την τραπεζαρία με την φίλη της την Φλις. "Είναι μόνιμα κακοδιάθετη, πατώνει σε όλα τα διαγωνίσματα ενώ είναι συνεχώς αδιάβαστη και αφηρημένη. Δέχεται συνεχώς παρατηρήσεις από τους καθηγητές και τώρα δεν έρχεται και στην τραπεζαρία!" Αποφασίζει να μοιραστεί τις σκέψεις με την φίλη της. 

Η Φλις την ακούει υπομονετικά και έπειτα τις λέει: «Θα σου πω εγώ τι έχει η Έιπριλ! Σίγουρα σκέφτεται κάποιο αγόρι!»

   Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση για τούτο εδώ το βιβλίο είναι το γεγονός ότι η ιστορία δεν εξελίσσετε γύρω από τον Harry Potter, Ron Weasley και Hermione Granger. Όχι, η κοπέλα που το έγραψε (στο wattpad με το όνομα demiberg) έχει πλάσει τους ολόδικούς της χαρακτήρες. Το αποτέλεσμα ήταν πανέμορφο.

Άρχοντες και Κυνηγοί Σκιών του Γκόντρικς Χόλοου [One Shots]*



Η συλλογή αυτή περιέχει fanfictions για βιβλία, ταινίες και σειρές που μου αρέσουν. Είναι ένα γενικό βιβλίο που περιέχει one shots. Χάρι Πότερ, Sherlock, Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, Θανάσιμα Εργαλεία, Pretty Little Liars, Αθάνατοι, και άλλα πολλά που αγαπώ.

Ψάξτε το για να δείτε αν υπάρχει κάτι που σας αρέσει :)


   Αν και στην περίληψη αναφέρεται σε πολλά fandoms, η vickyman95 έχει γράψει μονάχα ένα ''παρτ'' και αυτό έχει να κάνει με το Harry Potter. Αλλά και πάλι  είναι κάτι τελείως καινοτόμο και ιδιαίτερο, ιδικά στα ελληνικά που τα καλά fanfictions μετριούνται στα δάχτυλά των χεριών. Αν όχι το καλύτερο σίγουρα από τα καλύτερα.


Δυστυχώς μόνο αυτές είναι οι ιστορίες που έχω τελειώσει. Ας πάμε σε αυτές που είναι in progress ακόμα. 

ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ {TYS17}

Η Αλίκη είναι 25 χρονών, μόνη κι απελπισμένη. Το πτυχίο Ιστορίας της κάθεται στο ράφι όπως κι αυτή αφού ο πιο πρόσφατος της δεσμός την άφησε για...την μαμά της! 

Απογοητευμένη απ' την ζωή της αποφασίζει να πεθάνει όταν ΞΑΦΝΙΚΑ η αγαπημένη της σειρά της δίνει μια ιδέα για το πως μπορεί η ζωή της να αποκτήσει νόημα! 

Θα κάνει συμφωνία με ένα δαίμονα σε σταυροδρόμι με αντάλλαγμα...ένα φίλο! 

------------------
© DO NOT COPY THE STORY (But if you decide to do so, do it with style) ✔️

   Πόσο γέλιο έχω ρίξει με αυτό το βιβλίο? Ρητορική ερώτηση: πάρα πολύ.Θέλω να πω, μόλις διαβάσετε την περίληψη, νομίζω έχετε μπει στο κλίμα. Παρόλα αυτά, όσο γέλιο έχω ρίξει άλλο τόσο έχω κλάψει. Μην παρεξηγηθώ, δεν φταίει σε τίποτα η katefwu απλά, ε, δεν είναι και από τις καλύτερες μέρες του μήνα για μένα ρε παιδιά, τι να κάνουμε. Πάτε να την διαβάσετε, είναι μικρή ακόμα.

The Assignment


Σκοτεινό, συναισθηματικό και έντονα ερωτικό.












Και ακριβώς επειδή δεν λέει και πολλά το οπισθόφυλλο θα πρέπει να πάτε να το δείτε μόνοι σας. Ένα έχω να πω: Την θέλει δική του με οποιοδήποτε κόστος. Ένα τεράστιο μπράβο στην CupcakebleMe, που γίνεται όλο καλύτερη.


Αμέσως μετά έχω την annalazou (*)και τις ιστορίες της. Δεν θα μιλήσω για κάποια συγκεκριμένη αλλά γενικότερα για το έργο της. Μου είναι πολύ συμπαθής, οι ιστορίες κάθε φορά έχουν κάτι διαφορετικό. Αυτή τη στιγμή διαβάζω το Sunlight, το οποίο είναι sequel του Moonlight. Στο προφίλ της θα βρείτε όλες της τις ιστορίες.


_Run_

Μέρος 1ο
Ο έρωτας γεννήθηκε στο σκληρό σκοτάδι, άνθισε στο αγνό φως και πέθανε όταν κανένα από τα δυο δεν ήταν πλέον αρκετά.
''Μην με αγαπάς,θα σε πληγώσω''μου ψιθύρισε πριν χαθώ στο μαύρο σκοτάδι των ματιών του 

Μέρος 2ο
''Αυτή είναι η επιλογή που πρέπει να κάνεις, είναι απλό, ή εκείνη ή εγώ .Και Χριστόφορε, είμαι σίγουρη ότι εκείνη είναι πραγματικά υπέροχη. Αλλά εγώ σε αγαπώ, και μάλιστα πολύ, τόσο που μερικές φορές η αγάπη μου μετατρέπει το παλιό μίσος μου σε λήθη. Οπότε διάλεξε εμένα, μείνε μαζί μου, αγάπησε εμένα, άφησε εμένα να σε κάνω ευτυχισμένο. Διάλεξε εμένα''

Μέρος 3ο
''Δεν είσαι πλέον η Καλυψώ που ήξερα''
'''Είναι γιατί αυτή η κοπέλα που ήμουν τότε...πέθανε!Την έθαψα με τα ίδια μου τα χέρια''


Καλυψώ - Χριστόφορος

Αχ πάλι δάκρυσα καθώς διάβαζα την περίληψη. Το βιβλίο αυτό (χωρισμένο σε τρία μέρη όπως πιθανόν καταλάβατε) έχει γραφτεί από την πολύ αγαπημένη μου magdoulina την οποία, αν όχι φίλη, την θεωρώ κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή κοπέλα που γράφει αυτήν την ιστορία. Είχα την τιμή να μου αφιερωθεί και κεφάλαιο, και για να είμαι ειλικρινής είναι το αγαπημένο μου. Το βιβλίο αυτό ξεχειλίζει από αγάπη. Αλήθεια, νιώθεις την αγάπη σε κάθε πρόταση. Έτσι, όταν σας λέω να το διαβάσετε σας λέω επίσης ότι ακόμα και αν δεν κλάψετε, θα βουρκώσετε - αυτό είναι σίγουρο.

   Έχω τελειώσει και με την κατηγορία: βιβλία σε εξέλιξη. Η επόμενη κατηγορία είναι: βιβλία σε αναμονή, και με αυτό εννοώ βιβλία που άρχισαν αλλά για τον ένα ή τον άλλο λόγο οι συγγραφείς τα έχουν αφήσει στη μέση.

Το κοριτσάκι του

Ο 32χρονος Αντόνιο (Τόνι) Μορέττι είναι ανερχόμενο αστέρι στο κόσμο της όπερας, κερδίζοντας φήμη όχι μόνο για τις μοναδικές του ικανότητες στο τραγούδι  και την ηθοποιία, αλλά και για την αρρενωπή του εμφάνιση και γοητεία. Ο συνδυασμός μάλιστα με το προσγειωμένο του χαρακτήρα, τους ευγενικούς του τρόπους και τον απλό τρόπο ζωής τον κάνουν πειρασμό όχι μόνο για τις γυναίκες που δουλεύουν κοντά του, αλλά και για τις διάφορες θαυμάστριες της όπερας, που αυξάνονται θεαματικά όταν παίζονται οι παραστάσεις που συμμετέχει. Εκείνος όμως δηλώνει πάντα εργένης, περιμένοντας τη στιγμή που θα καταξιωθεί, για να μπορέσει να αφοσιωθεί σε μία γυναίκα αληθινά, προκαλώντας τις οργισμένες αντιδράσεις των φίλων του, που διαμαρτύρονται έντονα βλέποντας όλες αυτές τις γυναίκες να περνάνε απαρατήρητες από τον Τόνι. 
Λίγο μπορούσε να φανταστεί ο Τόνι, εκείνο το βράδυ που έφυγε αργά από τη πρόβα του, ότι το χαρούμενο, αλλά τόσο απρόσεκτο 20χρονο κορίτσι που έπεσε πάνω του, θα ξυπνούσε στη καρδιά και στο σώμα του ένα πάθος που είχε χρόνια να νιώσει... Είχαν όμως και τα αστέρια τα ίδια σχέδια με εκείνους;

  Την ιστορία αυτή την έμαθα μέσα από την προαναφερόμενη CupcakebleMe και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου. Μια πανέμορφη ιστορία με έντονο το ιταλικό στοιχείο είναι από τις ιστορίες που στη θύμησή τους σχηματίζεται ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου. Μπράβο σου starBlossom22.

<<Her & Him>>

《Πίστευε πως αγαπούσε μόνο τα βιβλία. 
Αλλά εκείνη την αγάπησε λίγο παραπάνω. 
Μα την αγάπη δεν μπορείς να την μετρήσεις. 
Και αν το κάνεις, πάντα κάποια εκατοστά θα ξεφεύγουν.
Κράτα αυτά τα εκατοστά για τις δύσκολες μέρες, φίλε μου.
Χαράμισε αυτά τα εκατοστά στις μικρές αιωνιότητες.》


》||First book of the Trilogy of Art||《

Plot by the amazing @THEICEWOLVES

Story by @ugh_feelings

All rights reserved
//DO NOT COPY MY STORY\\

Wattpad||2016


   Αυτό το βιβλίο. Έχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στη καρδιά μου. Όχι μόνο γιατί είναι ένα βιβλίο για τα βιβλία, αλλά γιατί αποπνέει ποίηση. Εξυμνεί τον έρωτα. Ο πρωταγωνιστής είναι εμπνευσμένος από τον Harry Styles, και αν και ποτέ δεν ήμουν φαν ούτε του ίδιου αλλά ούτε και των One Direction με βλέπω στο τέλος να γίνομαι. Τόσες ιστορίες που έχω διαβάσει με αυτόν δεν βοηθάνε πολύ. Σε ευχαριστώ poetic_eyes. (Βέβαια μεταξύ μας είναι πολύ όμορφος.)



    Διαβάζω και κάποιες αγγλικές ιστορίες, αλλά τελικά δεν θα τις αναφέρω. Ελπίζω όμως να σας έδωσα αρκετές ιδέες. Πείτε μου εσείς ποιες ιστορίες διαβάζετε? Όπως είχα αναφέρει και στην ανάρτησή μου Οι Κατερίνες -  An Abundance of Katerines μπορείτε να γράφετε αυτό το emoji (💪) μαζί με τις παρενθέσεις δίπλα από το σχόλιό σας ή και σκέτο, έτσι ώστε να ξέρουμε μεταξύ μας ποιος διαβάζει την ιστορία λόγο της ανάρτησης. Επειδή όμως και εγώ άνθρωπος είμαι και δεν μπορώ να τα προσέχω όλα, σκέφτηκα να κάνουμε το ίδιο πράγμα αλλά αυτή τη φορά να γράφετε το σχόλιό σας στο Conversations του προφίλ μου. Το όνομά μου είναι IdreamedAdream04. Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας. Θα τα πούμε σύντομα.









5 σχόλια:

  1. Σοβαρα τωρα,αυτο ειναι βαρβαρο.Εχω ηδη ενα σωρο αδιαβαστα βιβλια που με κοιτουν περιφρονητικα απο τη βιβλιοθηκη μου.Τωρα με αναγκαζεις να εχω ΚΑΙ αυτα???
    Και ακουγονται ολα υπεροχα.
    Αν ειναι δυνατον...καμια ντροπη πια 😛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω αδυσώπητα κακιά. Αλλά σε νιώθω, και εμένα τα βιβλία μου σιγομουρμουρίζουν μεταξύ τους. Ντροπή και αίσχος δηλαδή.

      Διαγραφή
  2. Είχα wattpad, αλλά το έκλεισαν πριν εναν χρονο και κάτι μήνες. Το περσινό Πάσχα. Εγώ διάβαζα περισσότερο ιστορίες φαντασίας όπως Τα Χρονικά των Ξωτικών, Έλγουεν και δύο αλλά που δεν θυμάμαι πως λέγονται. Αυτα που μου φάνηκαν πολύ μα πολύ ενδιαφερον είναι δυο. Οι Άρχοντες και Κυνηγοί Σκιών του Γκόντρικς Χόλοου και η Πλάνη. Μου άρεσε η ιδέα πως εστιάζει σε αλλους μαθητές και όχι στο Golden Trio ή σε New Generation ή σε κάποιο ship μεταξύ αυτων. Αυτά είχα να πω. Δεν ξέρω τι άλλο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *έκλεισα (μόνη μου. Η αυτόματη διόρθωση μου σπάει τα νεύρα)

      Διαγραφή
    2. Και εμένα μου άρεσαν ιδιαίτερα αυτά τα δύο. Ιδικά το πρώτο, κορίτσι μου πρέπει αν το διαβάσεις. Ένα παρτ είναι, ΠΡΈΠΕΙ να το διαβάσεις. Αχ.. Ναι, και εμένα αυτό που λες μου άρεσε περισσότερο. Θα ψάξω αυτά που διάβαζες παλιότερα. Η αυτόματη διόρθωση είναι πράγματι πολύ εκνευριστική ώρες ώρες.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...