Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

May Favorites 2017

Γεια σας παιδιά


Η εικόνα είναι από εδώ.

Καλό μήνα, και ας είναι αργοπορημένα. Ο Μάης έφυγε, και μαζί με αυτόν είμαι πάλι εδώ για ακόμα μια ανάρτηση.


   Αγαπημένο βιβλίο του μήνα κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει, αφού με τις εξετάσεις να με έχουν αγχώσει στο έπαρκο δεν έχω ανοίξει σχεδόν καθόλου τίποτα από την βιβλιοθήκη μου. Οπότε θα επιλέξω το μισοτελειωμένο A court of Mist And Fury.



   Αγαπημένη σειρά Μαΐου είναι η mini-series Confess. Είναι μια προσαρμογή του ομώνυμου βιβλίου της Colleen Hoover (πόσο συμπάθησα την πρωταγωνίστρια).



   Αγαπημένη ταινία του μήνα είναι το Merlin-Μέρλιν Ο Μάγος. Είναι ταινία του 1998 και είναι χωρισμένη σε δύο επεισόδια. Γενικά όλες αυτές οι ταινίες που βγήκαν από το 1995 μέχρι και το 2000 (πάνω - κάτω) και έχουν να κάνουν με μαγεία, retellings γνωστών παραμυθιών και τέτοια, είναι από τις αγαπημένες μου.





   Αγαπημένο τραγούδι είναι το Send my love (to your new loer) της γυναίκας ίνδαλμα  Adele.



   Αγαπημένο νέο, για το οποίο πρέπει ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ να κάνω ανάρτηση είναι η είδηση πως θα βγει ένα unoffical precuel του Harry Potter. Αλήθεια ψέμα, δεν ξέρω, εγώ όμως έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό μόλις το είδα..



Μπήκε το καλοκαιράκι παιδιά, και θα είμαι συνέχεια εδώ..

2 σχόλια:

  1. ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΒΟΛΝΤΙ? ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ?
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ! Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ!
    ΕΠΙΣΗΣ: Το Send my love - Adele είναι πολύ ωραίο τραγούδι, μ' αρέσει κι εμένα πάααααραααα πολύ! ♥♥♥
    Αυτάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πες μου ότι δεν χάρηκες? Βέβαια, η ταινία είναι unofficial, όπως προανέφερα. Για αυτό ακριβώς το λόγο καλύτερα να μην έχουμε πολλές προσδοκίες. Να μην απογοητευτούμε.
      (Το τραγούδι είναι πράγματι υπέροχο)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...