Κυριακή, 7 Μαΐου 2017

Epic Reads Book Tag

Γεια σας παιδιά 




   Η σημερινή μου μέρα ήταν απολύτως βαρετή.Έτσι, μην έχοντας τι άλλο να κάνω αποφάσισα να ψάξω διάφορα Book Tags. Και να 'μαι εδώ για το πρώτο μου Book Tag, το οποίο δημιουργήθηκε το 2015. 



   Έχουμε ως εξής, υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις, και εγώ πρέπει να απαντήσω. Θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν μου αφήνατε στα σχόλια και τις δικές απόψεις, ιδέες για άλλα Book Tags, και οτιδήποτε άλλο θα θέλατε να δείτε στο blog μου.

   Ας αρχίσουμε (πόσο δραματικό)


♢ If you could invite one author and one of their fictional characters to tea, who would you invite and what would you serve them? - Αν μπορούσες να προσκαλέσεις έναν συγγραφέα και έναν φανταστικό χαρακτήρα τους, ποιον θα προσκαλούσες, και τι θα τους πρόσφερες?

 Πολλοί πέρασαν από το μυαλό μου είναι οι αλήθεια. Jules Verne (έχουμε και το ίδιο ζώδιο) , Agatha Christie, George Orwell, αλλά τελικά κατέληξα στον υπέροχο Neil Gayman και την ηρωίδα του (που είναι πέρα για πέρα αληθινή) Lettie Hempstock  από το βιβλίο του The Ocean At The End Of The Lane - Ο Ωκεανός Στο Τέλος Του Δρόμου. Έχω λατρέψει αυτό το βιβλίο και δεν το κρύβω. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής βέβαια σκέφτηκα και την μητέρα και τη γιαγιά της προαναφερόμενης αλλά επέλεξα eventually την μικρή ξανθιά με το άσπρο φουστάνι. Μετά από πολύ σκέψη κατέληξα πως αφού δεν ξέρω να φτιάχνω τίποτα "πετυχημένα" εκτός από cappuccino, θα τους πρόσφερα από την θεϊκή πρασόπιτα της μαμάς μου. Αν περνάτε από Θεσσαλονίκη και μας βρίσκεται στο σπίτι θα σας τρατάρουμε και εσάς λίγο. 



♢ What book would you like a prequel for? - Για ποιο βιβλίο θα ήθελες να βγει prequel?

   Harry Potter definitely. Όσο και αν επαναλαμβάνω στον εαυτό μου ότι θα πρέπει να έχουν την ιδιωτικότητά τους, πρέπει να παραδεχτώ πως η ιδέα και μόνο να έχουμε στα χέρια μας βιβλία για την προηγούμενη γενιά του Harry Potter με ενθουσιάζει. Τόσοι παλιοί χαρακτήρες τους οποίους θα είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε όταν ακόμα ήταν πολύ πολύ νέοι, και ένα παλιότερο Hogwarts μπροστά μας. Υπέροχο. 



♢ Which two characters (not from the same book) do you think would make a good couple? - Ποιοι χαρακτήρες (όχι από το ίδιο βιβλίο) πιστεύεις πως θα έκαναν ένα ωραίο ζευγάρι?

   Αυτό με δυσκόλεψε πάρα πολύ. Καθόμουν  μπροστά από την βιβλιοθήκη μου αρκετά λεπτά μέχρι να καταλήξω,αλλά το αποτέλεσμα νομίζω είναι  ιδιαίτερο. Επέλεξα τον Olly από τον βιβλίο Everything everything της Nicola Youn και την  Meira Dynam από την τριλογίας της Sara Raasch Snow like Ashes - Χιόνι σαν Στάχτη. Το ξέρω, πως με την πρώτη ματιά, φαίνεται ένα αρκετά αταίριαστο ζευγάρι, και αυτός ήταν ο αρχικός μου σκοπός. Δεν ήθελα να πάρω δύο χαρακτήρες από βιβλία ίδιου είδους. Μου άρεσε που μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ πως θα ήταν αν ο Olly ζούσε σε ένα δυστοπικό κόσμο με βασιλείς και στρατιώτες, σαν αυτόν την Meira, και πως θα ήταν η δεύτερη να ζει και να υπάρχει στο κόσμο του 21ο αιώνα. Εξάλλου, βλέπω αρκετές ομοιότητες μεταξύ τους. Είναι και οι δύο γενναίοι και ρισκάρουν για αυτούς που νοιάζονται και αγαπούν. Επίσης, έχουν βρει και οι δύο το άλλο τους μισό.




♢ If you ran into your favorite author on the train and could only say one sentence to them, who would it be and what would you say? -Αν ¨πετύχαινες¨ τον αγαπημένο/νη σου συγγραφέα στο τρένο και μπορούσες να του πεις μόνο μια πρόταση, ποιος θα ήταν και τι θα του/της  έλεγες?


   Χωρίς δεύτερη σκέψη θα ήταν η J.K.Rowling, δεν τίθεται θέμα. Νιώθω πως θα λατρεύω τα βιβλία Harry Potter - και γενικά την δουλειά της - για πάντα. Καλύτερα λοιπόν να μην υποκρίνομαι το αντίθετο. Τώρα, ως προς τι θα της έλεγα.. λοιπόν, η ερώτηση είναι λίγο αδιευκρίνιστη. Αν εγώ έλεγα αυτό που ήθελα να πω, αυτή θα μου απαντούσε, ή όχι? Και στις δύο περιπτώσεις έχω απάντηση. Αν όντως ήταν σε θέση να μου απαντήσει - έστω μόνο για μια στιγμή - θα έλεγα ¨Is it real?¨. Ξέρω, πως η απάντηση της θα ήταν ειλικρινέστατη. Αν πάλι, δεν ήταν σε θέση να μου απαντήσει, θα της έλεγα μονάχα ¨Thank you¨. 


♢ What book made you a reader and why? - Ποιο βιβλίο σε έκανε ¨αναγνώστη¨ και γιατί?

   Και να που πάλι καταλήγουμε στον Harry Potter. Δεν είναι πως δεν είχα διαβάσει άλλα βιβλία πιο πριν. Μα, παρόλο που ¨άργησα¨ να διαβάσω τα βιβλία της σειράς (γιατί προφανέστατα άργησα να γεννηθώ) η μαγεία αυτών των σελίδων ήταν εκεί. Και ακόμα παραμένει και σε αγκαλιάζει κάθε φορά που ανοίγεις και διαβάζεις. Υποθέτω, το γιατί με έκανε αναγνώστρια είναι το γεγονός ότι με έκανε να πιστέψω και να νιώσω την μαγεία.


♢ Your book shelf just caught on fire! What book would you save and why? - Η βιβλιοθήκη σου έχει πιάσει φωτιά! Ποιο βιβλίο θα έσωζες και γιατί?

   Πολύ δύσκολη ερώτηση. Δεν νομίζω πως θα έπαιρνα μόνο ένα, θα προλάβαινα δύο τρία ακόμα. Νομίζω πως θα επέλεγα λίγο από όλα. Shakespeare, Oscar Wilde, J.K.Rowling.. Σε τέτοια πλαίσια θα κυμαίνονταν οι επιλογές μου.


♢ What dystopian world would you want to live in if you had to choose one and why? - Σε ποιο δυστοπικό κόσμο θα ήθελες να ζεις αν έπρεπε να επιλέξεις έναν και γιατί?

   Με μεγάλη δυσκολία, επέλεξα τον κόσμο από την Τετραλογία The Lunar Chronicles - Η Τετραλογία της Σελήνης της Marissa Meyer. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο λόγο που επέλεξα αυτόν τον ¨κόσμο¨, απλά θεωρώ γενικά την δυστοπία αρκετά βίαιη και ρατσιστική, και η συγκεκριμένη μου φάνηκε το λιγότερο και από τα δύο. (Έπειτα από τα συμβάντα του τέταρτου βιβλίου φυσικά).


♢  What is your most epic read of all time? - Ποια είναι η πιο ¨επική¨ εμπειρία ανάγνωσης όλων των εποχών?

   Αυτό και αν είναι δύσκολο. Πολλά πέρασαν πάλι από το μυαλό. Το Everything, Everything - Όλα για εσένα (θυμάμαι που ξύπνησα μια ώρα πριν από το σχολείο για να το τελειώσω) και το Fantastic Beasts and Where To Find Them - Φανταστικά Τέρατα Και Που Βρίσκονται, αλλά θα πω το Paper Towns - Χάρτινες Πόλεις του John Green. Έχω την αίσθηση πως δεν έχω αναφερθεί καθόλου σε κανένα έργο του John Green, και κάποια στιγμή πρέπει να το κάνω. Βέβαια η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι μερική, δεν έχω μόνο ένα epic read. Όπως και να το κάνουμε όμως, το Paper Towns κερδίζει.


   Αυτή ήταν η ανάρτηση για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε και ανυπομονώ να δω τα σχόλιά σας. Πατήστε το όμορφο άσπρο κουμπάκι στο τέλος της ανάρτησης, κάντε μια κοινοποίηση και εμείς θα τα πούμε ξανά σύντομα.


Οι εικόνες είναι από τα sites: Giphy, Mashable, Stories Unfolded, Wallsimple 

4 σχόλια:

  1. Λοιπον λοιπον...
    1.Αυτες οι ερωτησεις για να πω την αληθεια μου φανηκαν δυσκολες.Και λεγοντας δυσκολες εννοω πολυ δυσκολες.Καθομουν και σκεφτομουν τι θα απαντουσα εγω και απλα δεν μπορουσα να βρω κατι αξιο.Εσυ ομως τα πηγες μια χαρα οπως φαινεται!!
    2.Ολυ και Μιρα? ΟΚ αυτο ακουγεται περιεργο.Αλλα θα του δωσω μια ευκαιρια,οταν επιτελους διαβασω και την υπολοιπη σειρα του Χιονι σαν Σταχτη.
    3.Συνεχισε ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν λοιπόν..
      1. Εμένα να δεις πόσο με δυσκόλεψαν. Μου πήραν περισσότερη ώρα από ότι μπορείς να φανταστείς.
      2. Ναι καλύτερα να τα διαβάσεις. Και τώρα που το ανάφερα, θα σου πρότεινα να πας τσεκάρεις για ακόμα μια φορά την ανάρτηση μου: Στα ελληνικά από τον Οκτώβριο το Fire like Ice - Φωτιά σαν Πάγος και το Frost like Night - Παγωνιά σαν Νύχτα by Sara Raasch. Ξέρω τι σου λέω. (Το τελευταία μέρος της ανάρτησης να κοιτάξεις)
      3. Σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά.

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά δύσκολες ερωτήσεις. Έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές τι θα γινόταν αν ερχόταν μεγαλος σεισμος, κλπ, και ποια βιβλία θα έπαιρνα μαζί μου, και ομιτζί, είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Λοιπόν: 1. Harry Potter saga, 2. Century, 3. Οδυσσέας Μουρ, 4. Η Προφητεία της Πέτρας, 5. Οι άρχοντες των σκουπιδιών, 6. Οι 13 Θησαυροί, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. Πίστεψε με... :)
    Πολύ καλή ανάρτηση,δεν κάνεις συχνά τέτοιες προσωπικές ας πούμε, καλή ιδέα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλές επιλογές. Αν και δεν έχω διαβάσει όλα τα βιβλία στα οποία αναφέρεσαι, είμαι σίγουρη πως κάποια στιγμή (άμεσα) θα τα διαβάσω. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, λέω να το καθιερώσω και κάθε μήνα να κάνω κάτι παρόμοιο. Θα μου άρεσε πολύ να ακούσω την γνώμη σου, και όλων των υπόλοιπων φυσικά. Εκτός Google θα μπορούσες να με βρεις στο instagram ως s_z_b, ενώ το προσωπικό μου mail είναι το stelianampa@gmail.com
      Τα σχόλια σου με κάνουν πάντα χαρούμενη.
      :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...