Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Μόλις κυκλοφόρησε η καινούρια ελληνική έκδοση των βιβλίων: Το Κουίντς ανά τους Αιώνες, Οι ιστορίες του Μπίντλ του Βάρδου και το Φανταστικά Ζώα και που Βρίσκονται από τις εκδόσεις Ψυχογιός.

Γεια σας παιδιά



   Όπως βλέπετε και από τον τίτλο οι εκδόσεις Ψυχογιός έκαναν πραγματικότητα το όνειρο κάθε Έλληνα Χαριποτεροβαρεμένου. (Θα δείτε μετά τι εννοώ) 


   Ξέρω πως έχω να ¨ανεβάσω¨ κάποια καινούρια δημοσίευση εδώ και αρκετό καιρό, αλλά εκτός από το θέμα των εξετάσεων για κάποιο λόγο δεν δεν είμαι στη καλύτερη φάση να γράφω αναρτήσεις. Η όλη διαδικασία για κάποιο λόγο με κουράζει πολύ. Αλλά... αλλά, αλλά, αλλά.. με το τέλος της εξεταστικής περιόδου θα τα λέμε πιο συχνά. Άλλωστε σε κάθε περίπτωση, το να μιλάω μαζί σας είναι κάθε φορά συναρπαστικό.
    
   Χθες λοιπόν ήταν τα γενέθλια της μαμάς. Εκεί λοιπόν που κουτσομπόλευα όλα τα μηνύματα από φίλους και συγγενείς που ήθελαν να της ευχηθούν στο Facebook.. τσουπ, το είδα. Τα προαναφερόμενα βιβλία: Το Κουίντιτς ανά του Αιώνες, Οι ιστορίες του Μπιντλ του Βάρδου και το Φανταστικά Ζώα και που βρίσκονται, μόλις κυκλοφόρησαν στην ολοκαίνουρια έκδοσή τους.


   Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας λέω πως η σειρά Harry Potter κυκλοφορεί πλέον με την συλλεκτική θήκη.



   Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ μόλις το έμαθα έπαθα μια μικρή καρδιακή προσβολή.. Κρίμα που έχω όλα τα βιβλία. Στεναχωρήθηκα.
   Όπως και να έχει όμως, οι νέες γενεές θα έχουν την χαρά να έχουν αυτό το θαύμα στις βιβλιοθήκες τους...



   
Ελπίζω να σας έκανα λίγο χαρούμενους. Θα τα πούμε σύντομα..
   

4 σχόλια:

  1. Και εγω τα ειδα πριν λιγες μερες στις εκδοσεις ψυχογιος...αν και οπως εχω πει(και εχω κατακριθει)δεν ειμαι μεγαλη φαν του χαρι ποτερ,χαρηκα για ολους εσας😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε βάλω και εσένα στον ίσιο δρόμο, μην ανησυχείς. Θα έρθει η ώρα σου (Σε ευχαριστούμε θερμά)

      Διαγραφή
  2. Δεν φανταζεσαι ποσο χαρηκα οταν ειδα την αναρτηση! Η συλλεκτικη θηκη φαινεται πολυ ωραια και επειδη δεν εχω το δευτερο βιβλιο της σειρας (δυστηχως το εχασα ) σκεφτομαι να την αγορασω. Καλυ τυχη στις εξετασεις! Θα την χρειαστουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, αν την αγοράσεις θα ήθελα πολύ να μου πεις τις εντυπώσεις σου, είναι πράγματι πανέμορφη. (Για να είμαι ειλικρινής, το δεύτερο βιβλίο για κάποιο λόγο δεν μου άρεσε όσο τα άλλα) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι και αν γραφείς - εάν γράφεις. Δεν έκανα καλή διαχείριση του χρόνου δυστυχώς και έχω αγχωθεί λίγο, αλλά θα τα καταφέρω. Και όπως είπες, καλή τύχη..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...