Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

La La Land (2016), κριτική ταινίας

Γεια σας παιδιά



Ίσως άργησα να δω την συγκεκριμένη ταινία, και ίσως έχει περάσει η περίοδος που την παίζουν ακόμα στο σινεμά, αλλά τίποτα δεν πρόκειται να με σταματήσει από το να κάνω αυτή την ανάρτηση.



    Η ταινία αυτή λοιπόν, βρίσκετε στα αγαπημένα Φεβρουαρίου, και αποφάσισα τελικά πως έπρεπε πια να σταματήσω να λουφάρω και να γράψω την κριτική της. Σε τελική ανάλυση, σε λίγο μπαίνει ο Απρίλιος. Ντροπή και αίσχος δηλαδή.


Η ταινία ακολουθεί την Mia, (Emma Stone) μια σερβιτόρα η οποία θέλει να γίνει ηθοποιός, και τον Sebastian (Ryan Gosling) που ονειρεύεται να στήσει το δικό του μαγαζί Τζαζ. Βέβαια, έτσι όπως έχω γράψει την περίληψη νιώθω σαν το <<Αθηνόραμα>>, και δεν είμαι καθόλου περήφανη για τον εαυτό μου.


   Γενικά έχω να δηλώσω πως είμαι κατά των μιούζικαλ. Εννοώ, δεν μου πολυαρέσουν. Αλλά αυτή εδώ, ήταν πολύ ωραία του είδους της. Μου θύμισε παλιές καλές ελληνικές ταινίες. Αυτές με τα πολύχρωμα φορέματα, και τους χορούς έξω. Ήταν μια πολύ ωραία καινούρια αλλαγή.


   Όπως πολύς κόσμος θα συμφωνήσει μαζί μου, το τέλος δεν μου άρεσε. Όμως, παιδιά, το ήξερα. Ήξερα τι θα γίνει στο τέλος πολύ πιο μπροστά από την μέση και .. ωωω, αφού βγήκα από το σινεμά με κλαμένα μάτια (κάτι με είχε πιάσει εκείνη την περίοδο και έκλαιγα με το παραμικρό) μόλις πήγα στο σπίτι άρχισα να χτυπιέμαι και να τσιρίζω και να πετάω μαξιλάρια γιατί... ωωω, το είχα το προαίσθημα, το ήξερα. Δεν μπορώ να σας περιγράψω το συναίσθημα.. Είχα να νιώσω έτσι από τότε που διάβασα το δεύτερο βιβλίο της σειράς Ruby Red Trilogy της Kerstin Gier, την οποία σειρά υπόσχομαι πως θα κάνω ανάρτηση. Δεν ξέρω πότε, αλλά υπόσχομαι.


   Δεν έχω και πολλά να πω. Η ταινία μου άρεσε και σίγουρα αξίζει μια δοκιμή. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο όμως ήταν το τραγούδι City of Stars. Δεν ξέρω, νομίζω ότι αυτό το τραγούδι δεν έχει ξετρελάνει (*κχμ κχμ*) κανέναν αλλά ήταν εκείνος ο στοίχος που έχει γίνει ο αγαπημένος μου.



'A voice that says ¨I'll by here and you will be alright¨'


Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, ελπίζω να είστε καλά, να βλέπετε ταινίες, πείτε μου δικές σας προτάσεις, και πατήστε το ωραίο άσπρο κουμπάκι στο τέλος της ανάρτησης.↓

4 σχόλια:

  1. Χμ....λοιπον...
    1.Γιατι τοσο μικρη αναρτηση????Εχεις τρελαθει?(ενταξει οχι πλακα κανω μια χαρα ειναι)
    2.Την ταινια δεν την εχω δει.Γενικα τα μιουζικαλ ουτε εγω δεν τα μπορω.Αλλα εχει γινει τοοοοσο γνωστη αυτη η ταινια που δεν αντεχω αλλο,μαλλον δε θα κρατηθω.
    3.Αν πεθαινει καποιος παρακαλω ενημερωσε με μην παθω τιποτα ξαφνικο...εδω απο ενα Me before you τρομαξα να συνελθω,και αυτο,ενω ηδη απο πριν ειχα διαβασει το βιβλιο.
    4.Θα κανεις κριτικη για τα βιβλια της Kerstin Gier?????😍😍😍ανυπομονω
    Για αλλη μια φορα υπεροχη αναρτηση😁😁συνεχισε ετσι😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι ήταν μικρή... (όσο πλάκα και αν κάνεις) Συγγνώμη... ιδικά για τα δικά μου δεδομένα.. Απλά, (όπως λέω και στην ανάρτηση) είχα δει αυτή τη ταινία εβδομάδες τώρα, και εντάξει, το είχα ξεφτιλίσει, κάτι έπρεπε να κάνω. Η επόμενη ανάρτηση που θα έχει να κάνει με ταινία, ελπίζω να βγει πιο μεγάλη και καλύτερη.
      Εγώ σου λέω να πας να την δεις. Αν μην τι άλλο, αξίζει να έχεις και εσύ μια δική σου άποψη.
      Δεν πεθαίνει κανένας (εκτός από τους τηλεθεατές)
      Ναι, έτσι είπα.. Η γνώμη μου για το Ruby Red Trilogy είναι ποικίλη και πολύ θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας..
      Για ακόμα μια φορά σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  2. 1. Κι εγώ δεν τα πάω πολύ τα μιούζικαλ, Αλλά αυτό δεν είναι αυτό το χαζό χαριτωμένο άρα το λάτρεψα.
    2. Δεν μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ κι εμένα το τέλος, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, μπορούμε; Η Μία και ο Σεμπάστιαν διάλεξαν καριέρα.
    3. Με συγκίνησε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ στο τέλος που έδειχνε τι θα γινόταν αν έμεναν μαζι (που το σκεφτόταν η Μία) :'(
    4. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Κι εγώ λατρεύω το City of Stars... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν όπως αναφέρω και στην ανάρτηση ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΡΟΕΣΘΗΜΑ του τι θα γίνει στο τέλος. Άσε. Το κομμάτι όμως που ήταν χτύπημα κάτω από την μέση ήταν η στιγμή που μας έδειχνε τι θα γινόταν αν.. και έδειξε την Μία και τον Σεμπάστιαν με το μικρό τους κοριτσάκι.. Εντάξει, ας μην το ξαναθυμάμαι. :(
      Ναι, τελικά ούτε εγώ είμαι η μόνη. :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...