Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017

February Favorite songs of 2017

Γεια σας παιδιά



Αν και άργησα λίγο, είμαι εδώ για να σας παρουσιάσω τα τραγούδια που δεν έλεγαν να φύγουν από το μυαλό μου..

Κοιτάξτε να δείτε πρόβλημα: έχω μπερδέψει τα τραγούδια του Μαρτίου με αυτά του Φεβρουαρίου και ειλικρινά είναι όλα τόσο μπερδεμένα στο μυαλό μου.  Αλλά ας απλά συνεχίσω.


AURORA

~

Runaway




Bastille

~

Things we lost in the fire


Cloves

~

Don't forget about me


Goyte (feat. Kimbra)

~

Somebody that I used to know


Snakehips & MØ
~

Don't leave

(God, η Malia James είναι από τις καλύτερες σκηνοθέτιδες που είχα ποτέ την τιμή να δω δουλειά τους)


Θα χαιρόμουν πολύ αν μου λέγατε και εσείς τι τραγούδια ακούσατε μέσα στον προηγούμενο μήνα. Και, κορίτσια, καλή μας επέτειο.



Οι φωτογραφίες είναι από τα sites: bombplus, και giphy

6 σχόλια:

  1. Lindsey Stirling, υπέροχη!! Έχω ξετρελαθεί με εκείνη αυτόν τον καιρό!! <3 Αν και πέρασε καλή μας επέτειο! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να την ακούσω τώρα. Πάντα χαίρομαι με τα σχόλιά σου. Και αυτή η φορά δεν είναι εξαίρεση. Ναι, καλή μας επέτειο..

      Διαγραφή
    2. Μπροστά στις δικές σου αναρτήσεις ωχριούν :p Πες μου και τη γνώμη σου αν την ακούσεις για να ξέρω μόνο εγώ έχω κατενθουσιαστεί;; :p

      Διαγραφή
    3. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο απίστευτο συναίσθημα είναι να έχεις να μπεις internet κάτι μέρες (γύρω στις 30 ώρες) και να βλέπω αυτό το σχόλιο. Είσαι απίστευτη και μόλις μου έφτιαξες την μέρα. Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω. Και ναι, η γυναίκα είναι απίστευτη. Γενικά λατρεύω το βιολί σαν όργανο (κι ας είμαι άσχετη). Επίσης έχω να προτείνω την Taylor Davis και τον Peter Gundry. Και πάλι σε ευχαριστώ. Νιώθω εκστασιασμένη.

      Διαγραφή
  2. Την ξέρω την Taylor Davis. Βασικά από αυτήν ανακάλυψα την Lindsey <3 Εγώ δεν ξέρω να παίξω αλλά εκτιμώ την μουσική :) Τον άλλον δεν τον γνωρίζω αλλά θα τον ακούσω αμέσως!! Τίποτα!! Οι δικές σου αναρτήσεις είναι η κορυφή, εμείς είμαστε λίγα στολίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...