Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

Καινούρια εμμονή: η νέα σειρά του CW, Riverdale.

Γεια σας παιδιά



Ξέρω, χρωστάω πολλές αναρτήσεις, κριτικές και κλπ. κλπ., αλλά δεν μπορούσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου από το να σας μιλήσω για την νέα μου τεράστια εμμονή. Που φυσικά είναι αυτή η πανέμορφη σειρά.



   Πριν μπω στην κριτική, λέω πρώτα να μιλήσω για την περίληψη, έτσι ώστε να εκφραστώ ελεύθερα.

   Στη μικρή κωμόπολη του Riverdle συμβαίνει μια τραγωδία. Το πρωινό της τετάρτης  Ιουλίου τα αδέλφια Blossom αποφασίζουν να πάνε για μια βαρκάδα. Λίγες ώρες μετά όμως, μονάχα η Cheryl βρίσκεται,τρομοκρατημένη, κλαμένη, και βρεγμένη σε έναν βράχο δίπλα από το ποτάμι, λέγοντας πως ο αδελφός της Jason είχε πέσει στο ποτάμι. Όμως τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα όταν το πτώμα βρίσκεται εβδομάδες αργότερα. Η σειρά ακολουθεί τον Archie, την Betty, την νεοφερμένη Veronica, των Jughead και τους φίλους τους, έπειτα από το θάνατο του Jason.



   Το κομμάτι όμως που θέλω τόσο πολύ να αποκαλύψω δεν το έχω πει ακόμα. Και αυτό είναι ότι η σειρά βασίζεται στα Archie comics. Αν πάλι δεν καταλάβατε για ποιο πράγμα μιλάω..



   Τώρα, αν πάλι δεν καταλάβατε για ποιον μιλάω, ε, τότε είστε άξιοι της μοίρα σας. Πάτε κατευθείαν να δείτε κανένα επεισόδιο από την παιδική τηλεοπτική σειρά.



   Την ύπαρξη αυτής της σειράς την έμαθα τυχαία μέσω της Leslie CatchMeIfYouCanBoy την οποία ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιό της. Το blog της είναι αυτό, απλά να είστε προετιμασμένοι γιατί είναι στα γαλλικά.


   Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή. Να δώσω και κάποιες βασικές πληροφορίες.

   Η Veronica Lodge είναι η νεοφερμένη τύπισσα του σχολείου, η οποία δεν φοβάται να πάει κόντρα στην Cheryl, βασίλισσα του Riverdale High School, από την πρώτη της κι όλας μέρα.




   Μην ανησυχείτε, δεν θα κάνω spoiler μεγάλης σημασίας. Θέλω να πω, μην φοβάστε να συνεχίσετε. 

   Δεν ξέρω τι να πω. Πρέπει να φαίνεται πολύ εύκολο σαν αποτέλεσμα, αλλά έχοντας δει και τα έξι επεισόδια που έχουν βγει μέχρι τώρα, μου είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να μην αποκαλύψω τίποτα. Κάνω όμως φιλότιμες προσπάθειες.



   Η Betty, η ξανθιά δεξιά, ξέρει τον Archie, από τα αριστερά της, από τα τέσσερα της και είναι ερωτευμένη μαζί του.  
   Αυτός όμως δεν ανταποκρίνεται σε αυτόν τον έρωτα. Ίσα ίσα, φαίνεται να έχει στρέψει αλλού το βλέμμα του. Και αυτό, τον βάζει σε μπελάδες...

    Έπειτα είναι ο Jughead. Σχετικά αποστασιοποιημένος, τραβάει φωτογραφίες φοράει σκούφο και είναι ο τύπος της σειράς που τα περισσότερα θηλυκά είναι απίστευτα ¨τσιμπημένα¨ μαζί του. Πολύ καλός φίλος του Archie, απομακρύνθηκαν όμως κατά την διάρκεια του καλοκαιριού. Και είμαι απολύτως σίγουρη πως στα επόμενα επεισόδια θα γίνει λόγος για αυτό το θέμα. Αυτό το μελαγχολικό μέσα στην ειρωνεία παιδί όμως, κρύβει πολλά μυστικά..



   Υπάρχει πολλής κόσμος ακόμα βέβαια.. Το συγκρότημα του σχολείου Josie and the Pussycats, ο κούκλος Kevin, η μαμά της Veronica η Hermione, ο μπαμπάς του Archie ο Fred, ένας τύπος που κατασκοπεύει, οι γονείς της Betty, η αδελφή της Betty, οι γονείς της Cheryl, και πολλής πολλής κόσμος ακόμα. Και ένας από αυτούς διέπραξε έναν φόνο..



   Νιώθω απίστευτα τυχερή που επιτέλους άρχισα μια σειρά που δεν έχει βγάλει τρεις και τέσσερις κύκλους. 6 ωραία επεισόδια. Αυτό. That is all. Βέβαια, μιας που η σειρά είναι εβδομαδιαία, το επόμενο επεισόδιο θα κυκλοφορήσει την Πέμπτη 9 Μαρτίου στις 9|8c που ακόμα δεν έχω καταλάβει απολύτως τι ώρα σημαίνει. Τέλος πάντων..




   Γενικά, η σειρά είναι πάρα πολύ ωραία. Όμως τα γεγονότα κυλάμε απίστευτα γρήγορα. Τραγικά γρήγορα. Ιδικά στα πρώτα δύο επεισόδια... Αντικειμενικά δηλαδή να το δούμε το θέμα: ποιος άνθρωπος δίνει όρκους φιλίας από την δεύτερη μέρα γνωριμίας τους? Όχι απαντήστε μου.. Δεν είμαι εγώ η παρανοϊκή. 
   Κατά τα άλλα όμως η σειρά είναι πραγματικά καλή. Πολύ πολύ καλή. Οι ηθοποιοί ένας προς ένας είναι απίστευτοι ερμηνευτές. η μουσική ιδιαίτερα όμορφη και το όλο consept να είναι ο Jughead ο αφηγητής ήταν αρκετά ευρηματική. 

Ελπίζω να σας παρακίνησα και εγώ με τον τρόπο μου να πάτε να δείτε αυτή τη σειρά. Κοντολογίς να ξοδέψετε γύρω στις οκτώ - εννιά (μαζί με διαλείμματα) ώρες από το Σαββατοκύριακό σας βλέποντας αυτή τη σειρά. Πάμε όμως να σας δείξω το treiler της σειράς, αλλά και του επόμενου επεισοδίου..


Το trailer της σειράς..





Το trailer του επόμενου επεισοδίου



Μέχρι την επόμενη ανάρτηση πάτε να δείτε τη σειρά πατήστε το ωραία άσπρο κουμπάκι στο τέλος της ανάρτησης, και ελπίζω να είμαι σύντομα εδώ..



10 σχόλια:

  1. Ωραία ανάρτηση! Για την ώρα μην το ψάχνεις γιατί απλά είναι δύσκολο να το καταλάβεις. Από ότι ξέρω υπάρχουν ζώνες στην Αμερική. Αν έχεις κέφια διάβασε αυτό μήπως καταλάβεις κάτι αλλά εγώ ακόμα με ? είμαι :p

    https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080922062519AA7KLGA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.. Η αλήθεια είναι πως διάβασα κάτι κάπου σε κάποιο φορουμ αλλά δεν κατάλαβα και πολλά. Σε ευχαριστώ όμως για την ενημέρωση...

      Διαγραφή
  2. Και σημερα ηθελα τοσο πολυ μια αναρτηση σου😍😍😍να σαι καλα που ομορφαινεις την μερα μου😘.Την σειρα δεν την εχω δει(πρωτοτυπο??)αλλα την ακουω ΠΑΝΤΟΥ(και λεγοντας παντου εννοω στο σχολειο,στο λεωφορειο,σε παρεες...μονο στο σπιτι μου δεν την εχω ακουσει ακομα και πραγματικα απορω).Διαβασα ολη την αναρτηση αλλα αμα πω οτι καταλαβα και πολλα ψεμα θα ειναι.Ωραια σειρα ακουγεται,αν και δεν υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να στρωθω να την δω (ειναι η καταρα μου αν δεν το εχω αναφερει ηδη 500 φορες,το να μην μπορω να παρακολουθω σειρες).Ωστοσο...χμ....ποτε δεν ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Εμένα όποιον και αν ρώτησε δεν την είχε ακουστά.. Να φανταστείς έμαθα την ύπαρξή της μέσα Γαλλίας. Σαν να λέμε ότι θέλω να πάω Αθήνα και πρώτα περνάω από το Ρέθυμνο να πιω καμιά ρακή. Χαίρομαι που χρωμάτισα λίγο την μέρα σου. Η αλήθεια βέβαια είναι πως δεν είχα σκοπό να αποκαλύψω τίποτα ιδιαίτερο, γιατί πίστεψε με έχουν συμβεί πολλά. Και αναρωτιέμαι εγώ, αν έγιναν τόσα πράγματα μέσα σε 6 επεισόδια, μέχρι να τελειώσει ο κύκλος - σε άλλα 7 επεισόδια - τι θα γίνει? Άσε, άσε και διάβασα κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου. Αλλά αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες θα μου άρεσε να μιλήσουμε. Όσο αναφορά το τελευταίο θέμα.. κοίτα, δεν μπορείς να πεις ότι παρακολουθώ αρκετές σειρές, αλλά αυτή στα αλήθεια αξίζει. Και να σου πω, μέσα στο σαββατοκύριακο, σε εκείνη τη φάση που βαριέσαι που ζεις και κάθεσαι με το κινητό στο χέρι, πάνε δες το πρώτο επεισόδιο, και αν όχι.. ε, δεν χάλασε ο κόσμος. Ελπίζω να είσαι καλά. *μουτς μουτς*

      Διαγραφή
  3. Διάβασα λοιπόν την ''κριτική'' σου για την σειρά! Προσωπικά είμαι λάτρης σειρών μυστηρίου! Η συγκεκριμένη σειρά συγκεντρώνει πολλά είδη! Θα ήθελα η αλήθεια είναι περισσότερο μυστήριο( δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί ), είναι ομώς ακριβώς όπως το περιγράφεις, ότι πρέπει για να περάσεις τα σ/κ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι αυτό ακριβώς που λες. Και εμένα θα μου άρεσε κάτι λίγο πιο ''extreme''αλλά όπως έχω προαναφέρει είμαστε ακόμα στην αρχή. Περιμένω πολλά από αυτή τη σειρά. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου..

      Διαγραφή
  4. Μολις διαβασα την αναρτηση σου και τελειωσα και το επισοδιο 7 απο οτι διαβασα η σειρα θα ειναι 3 σεζον απο 20 επισοδια αλλα επειδη δεν ειμαι και πολλη σιγουρη θα μπορουσες να το τσεκαρεις και να μου απαντησεις?? Btw τελειο μπλογκ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, δεν μιλάω με απόλυτη σιγουριά, αλλά σύμφωνα με το site IMDb η σειρά θα πάει σίγουρα για δεύτερο κύκλο, ενώ αυτός θα ολοκληρωθεί σε 13 επεισόδια. Όπως σου είπα όμως δεν είμαι απόλυτα σίγουρη. Σε ευχαριστώ πολύ, θα χαρώ να δω και άλλα σχόλιά σου...

      Διαγραφή
  5. Αρχισα να βλεπω αυτη την σειρα χαρη σ΄εσενα και πραγματικα σ΄ευχαριστω για αυτο! Την εχω λατρεψει και ειχες δικιο σε ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που το ακούω. Σύντομα έρχεται κριτική και για μια άλλη σειρά, και ανυπομονώ να ακούσω εντυπώσεις. Εγώ σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...