Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2016

Το Γουίντερ - Winter (και όχι μόνο) by Marissa Meyer έρχεται στα ελληνικά


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!

..Για αυτό το λόγο είχα αυτή τη φωτογραφία ως φόντο



Και ενώ οι περισσότεροι από αυτούς τους λίγους που με παρακολουθούν περίμεναν (και αγωνιούσαν) για την κριτική μου για το τρίτο βιβλίο της σειράς Κρες - Cress, εγώ είπα να πάω στο καταλυτικό τέλος της όλης ιστορίας.

  
Άρα όπως καταλαβαίνεται δεν έχω να σας σχολιάσω κάτι αυτή τη φορά απλά να ενημερώσω πως επιτέλους έρχεται αυτό το τελευταίο κομμάτι μιας ακόμα ιστορίας που πραγματικά θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω ως κάτι το οποίο θα μπορούσε να σε σημαδέψει. Γιατί για κάποιο λόγο όλοι νομίζουν πως το μέλλον θα είναι καλύτερο (καλά, όχι όλοι). Εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης, όπως πολύς κόσμος όπως παραδείγματος χάρη: η Susan Collins, η Veronica Roth ( που ακόμα δεν την έχω συγχωρήσει) η Stephenie Meyer, η Marie Lu και πολλοί πολλοί ακόμα, που έχουν κάνει την δυστοπία πλέον σπίτι μας.

Και αφού νομίζω πως τώρα τελείωσα με το κομμάτι που φλυαρώ πάμε στο ζουμί της υπόθεσης (στη κυριολεξία) :

Από το οπισθόφυλλο:

Princess Winter is admired by the Lunar people for her grace and kindness, and despite the scars that mar her face, her beauty is said to be even more breathtaking than that of her stepmother, Queen Levana.

Winter despises her stepmother, and knows Levana won't approve of her feelings for her childhood friend--the handsome palace guard, Jacin. But Winter isn't as weak as Levana believes her to be and she's been undermining her stepmother's wishes for years. Together with the cyborg mechanic, Cinder, and her allies, Winter might even have the power to launch a revolution and win a war that's been raging for far too long.

Can Cinder, Scarlet, Cress, and Winter defeat Levana and find their happily ever afters?

Fans will not want to miss this thrilling conclusion to Marissa Meyer's national bestselling Lunar Chronicles series.

Λοιπόν τι έχουμε εδώ: μια νεαρή πριγκίπισσα που θαυμάζεται από τον λαό της και είναι εκπληκτικά όμορφη παρόλο τα σημάδια στο πρόσωπό της αμαυρώνουν την όλη ομορφιά της,τέλος πάντων. Μια πριγκίπισσα που είναι ερωτευμένη με ένα ξανθό νέο (όταν κάνω κριτική για αυτό το βιβλίο, θα σας πω και για αυτόν).  Με λίγα λόγια από όπου και αν το πάρεις η πριγγίπισσα Γουίντερ - Winter επισκυάζει την γλυκύτατη μητριά, η γνωστή σε όλο τον κόσμο του 126 μ.Κ. ως Βασίλισσα Levana.

Όπως -νομίζω-  έχω πει μου έχουν αρέσει στα αλήθεια τα βιβλία της σοφής Meyer, αλλά αυτό που έχει γίνει μόδα τώρα τελευταία είναι η πρωταγωνίστρια να είναι γυναίκα και δυνατή. Θέλω να πω αυτό το : <<δεν έχουμε ανάγκη τους άντρες και μπορούμε να τα καταφέρουμε και μόνες μας>> έχει παρατραβήξει. Νιώθω σαν όλες οι συγγραφείς που έχουν ως κύριο πρωταγωνιστή γυναίκα να προσπαθούν να θίξουν τους άντρες και τους άντρες χαρακτήρες τους. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως εγώ προσωπικά το έχω ως δεδομένο στην σήμερον ημέρα και εδώ στο '' δυτικό πολιτισμό'' οι γυναίκες να έχουν ίσα δικαιώματα με τους άντρες. Οπότε μου φαινεται , αν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω έτσι, μεγάλη βλακεία από μέρους μας (οι γυναίκες) να έχουν αποκλειστικά και μόνο πρωταγωνίστριες γυναίκες, είναι σαν να υποβιβάζουμε τον ίδιο μας τον εαυτό για να μπορέσουμε να το παίξουμε κάποιες στα μάτια αντρών. Και χρησιμοποιώ το πρώτο πρόσωπο του πληθυντικό ''εμείς'' γιατί νομίζω πως όλες μας το έχουμε κάνει λίγο πολύ.
   Και κάπως έτσι μου ήρθε στο μυαλό κάτι που έχω διαβάσει:

<< Οι μικροί άνθρωποι έχουν την μεγάλη τάση να μειώνουν τους άλλους. Είναι η προσπάθειά τους να εξυψωθούν μειώνοντας τον διπλανό τους.      - William Hazlit >>

Δεν θέλω να παρεξηγηθώ ή κάτι παρόμοιο, γιατί για να πούμε και καμιά αλήθεια μου αρέσει στα αλήθεια η Roth, ή η Clare απλά νομίζω πως στην προκειμένη περίπτωση εμείς είμαστε δυστυχώς οι ''μικροί άνθρωποι''.




   Δεν ξέρω, μπορεί να θεωρηθώ πολύ παραδοσιακή : <<η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά>>, ή ίσως και να είμαι σε κάποιο βαθμό, αλλά αυτή ήταν η γνώμη μου, και ήθελα να την μοιραστώ με κάποιον. Άλλη μεγάλη ειρωνεία, έτσι(?), γράφω <<κάποιον>>, ενώ αυτός ο <<κάποιος>> έχει εκατοντάδες πρόσωπα. Είστε όλοι εσείς που αυτή τη στιγμή διαβάζεται αυτή τη λέξη, και κανένας συνάμα. Ειρωνεία.

Τέλος πάντων νομίζω πως το έχω παρατραβήξει. Big time . ... οπότε λέω να επιστρέψω στο κύριο θέμα μας - σαν να μην έγινε τίποτα -  και να σας πω πως η Winter έρχεται στην Ελλάδα τον Οκτώβριο, από τις εκδόσεις Πατάκη και ποιος ξέρει ίσως έρθουν και όλα τα υπόλοιπα extra βιβλία της σοφή Meyer και αυτά στα ελληνικά. 




Αυτά λοιπόν από εμένα. Ίσως τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω αυτή τη στιγμή σήμερα, και έτσι έχετε και εσείς μια κανονική κριτική. Μέχρι τότε .. μμ.. κάλο διάβασμα..

P.S. Αποφάσισα την Marissa Meyer να την φωνάζω από εδώ και πέρα <<σοφή Meyer>>, ξέρετε, όπως φωνάζουμε την J.K. Rowling βασίλισσα, κάτι παρόμοιο..


7 σχόλια:

  1. Οπα οπα μισο
    Εδω χρειαζομαι ενα λεπτο...λεγοντας "και ποιος ξερει ισως ερθουν και ολα τα υπολοιπα extra βιβλια"...ξερεις κατι συγκεκριμενο?
    Θελεις να μεινω στον τοπο???😂😂😂
    Τωρα περιμενω με ακομα μεγαλυτερη ανυπομονυσια το Γουιντερ😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα τωρα ξερεις τι εννοω, το fairest, το Stars Above, και όλα τα υπόλοιπα που μπρεις να δεις εδω : http://lunarchronicles.wikia.com/wiki/Category:Novellas

      Διαγραφή
    2. Διαβασα το the fairest γιατι ειχα απογοητευτει,πιστευα οτι δε θα βγει ποτε στα ελληνικα.Τωρα ομως μου δινεις ελπιδες😍😍😍

      Διαγραφή
    3. Διαβασα το the fairest γιατι ειχα απογοητευτει,πιστευα οτι δε θα βγει ποτε στα ελληνικα.Τωρα ομως μου δινεις ελπιδες😍😍😍

      Διαγραφή
    4. Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Δεν θέλω να σου δείνω ψεύτικες ελπίδες, απλά και εγώ ευελπιστώ σε κάτι τέτοιο. Οπότε μην το δέσεις και εσύ..

      Διαγραφή
    5. Καλα....τοτε απλα θα συνεχισουμε να ελπιζουμε μαζι😉

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...