Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016

Red Queen series: Το γυάλινο σπαθί - Glass Sword (και όχι μόνο) by Victoria Aveyard έρεται στα ελληνικά


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!


Δεν είναι τέλειο; Και άλλα καταπληκτικά νέα. Βέβαια σας το είχα υποσχεθεί πως είμαι τίγκα στα καλά νέα.
Αν το σκεφτείς είναι λίγο ηλίθιο, αλλά χαίρομαι όταν βλέπω ένα βιβλίο που περιμένω πολύ καιρό με το ελληνικό εξώφυλλο, ακόμα και να δεν έχει μεγάλη διαφορά. Τέλος πάντων, πριν από όλα πρέπει να πω πως το βιβλίο που διάβαζα το τελείωσα, αλλά επειδή οι σημειώσεις μου είναι πάρα πολλές,  θα την έχετε μάλλον αύριο την κριτική.

Ας πάμε τώρα στον λόγο αυτής της κριτικής: Ένα γυάλινο σπαθί.


Από το οπισθόφυλλο:

If there’s one thing Mare Barrow knows, it’s that she’s different.

Mare Barrow’s blood is red—the color of common folk—but her Silver ability, the power to control lightning, has turned her into a weapon that the royal court tries to control.

The crown calls her an impossibility, a fake, but as she makes her escape from Maven, the prince—the friend—who betrayed her, Mare uncovers something startling: she is not the only one of her kind.

Pursued by Maven, now a vindictive king, Mare sets out to find and recruit other Red-and-Silver fighters to join in the struggle against her oppressors.

But Mare finds herself on a deadly path, at risk of becoming exactly the kind of monster she is trying to defeat.

Will she shatter under the weight of the lives that are the cost of rebellion? Or have treachery and betrayal hardened her forever?


The electrifying next installment in the Red Queen series escalates the struggle between the growing rebel army and the blood-segregated world they’ve always known—and pits Mare against the darkness that has grown in her soul


Για να πω την αλήθεια βέβαια δεν έχω διαβάσει το προηγούμενο βιβλίο, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Έχω διαβάσει ένα αρκετά μεγάλο απόσπασμα, και το μόνο που μπορώ να πω είναι πως ο τρόπος γραψίματος της Victoria Aveyard είναι πραγματικά εκπληκτικός.

Το ωραίο στην όλη ιδέα της ιστορίας είναι πως ο κόσμος στο μέλλον δεν είναι ο λαμπρός και συναρπαστικός όπως φαντάζει για πολλούς. Πρέπει να το έχω ξανά πει, αλλά η σκέψη ενός μελλοντικού σύμπαντος που είναι αποκλυστικά και μόνο καλύτερος, για εμένα είναι απόλυτα ουτοπικό. Όλες αυτές οι εξωπραγματικές ανακαλύψεις στο χώρο της ιατρικής και της επιστήμης που συμβαίνουν στις μέρες μας, με κάνουν πραγματικά να φοβάμαι. Και κανονικά θα έπρεπε να φοβίζει τους περισσότερους. Θέλω να πω, πως πριν από 500 χρόνια, 600, 700? αν κάποιος ιατρός έκανε αυτά που έκανε πολύ πιθανότατα να τον περνούσαν για μάγο ή κάτι παρόμοιο, και τελικά να το καίγανε στην πυρά. Γιατί ότι δεν μπορεί να το συλλάβει ο νους, σημαίνει πως κάτι δεν πάει καλά, σύμφωνα με πολλούς τουλάχιστον. Αυτό τουλάχιστον πιστεύει ο Michael Scott , κάτι το οποίο συμμερίζομαι απόλυτα, και συμφωνώ μαζί του. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγο για τον οποίο αρχίζω να φοβάμαι τον ίδιο τον πλανήτη..
   Οπότε όταν ξαφνικά είδα ένα βιβλίο, που δεν αρχίζει με ένα: << σε ένα φαινομενικά τέλειο κόσμο...>> και μπουρου μπουρου, σίγουρα κάτι μου κίνησε το ενδιαφέρον. Δεν λέω πως δεν έχω διαβάσει τέτοια βιβλία, δεν λέω πως δεν μου άρεσαν, λέω απλά πως ξεφεύγουν πολύ από τι δική μου πραγματικότητα. Έτσι, περιμένω με αγωνία το δεύτερο βιβλίο της σειράς, που θα μας κάνει την τιμή να έρθει στην Ελλάδα (αλλά και Κύπρο) στις 3 Οκτωβρίου.

Άρα σε ένα κόσμο που ''κυβερνάνε'' οι δυνατοί, οι Ασημένιοι, οι κόκκινοι είναι τα αποβράσματα της κοινωνίας. Οι Ασημένιοι είναι η άρια φυλή. Οι Κόκκινοι για τους Ασημένιους, είναι, ότι για τους φασιστές Γερμανούς οι Εβραίοι. Ένα τίποτα. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση  δεν τους σκοτώνουν, αλλά τους αφήνουν να υπάρχουν κάτω από τον βαρύ ζυγό τους.
   Προσωπικά, όταν στο πρώτο βιβλίο έλεγε: << ....υπεράνθρωποι με εκπληκτικές ικανότητες και ασημένιο αίμα...>> δεν κατάλαβα ότι σοβαρολογούσε. Έπρεπε να διαβάσω το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου για να καταλάβω πως μιλούσε σοβαρά. Στα αλήθεια έχουν υπερφυσικές δυνάμεις, στα αλήθεια έχουν ασημένιο αίμα. Ασημένιο. ΑΣΗΜΕΝΙΟ. Μπορείς να το διανοηθείς, να σκίζετε το χείλη σου και αντί να βλέπεις κόκκινο αίμα, να βλέπεις ένα πράγμα που μοιάζει περισσότερο με λιωμένο μέταλλο? Καλά, όχι τόσο παχύρευστο. Για αυτό ακριβώς τον λόγο πιστεύω πως η Victoria Aveyard δίνει ένα πραγματικά ρεαλιστικό στοιχείο σε όλο αυτό το δυστοπικό κόσμο. Η Μάρε έχει κόκκινο αίμα. Αλλά βέβαια, δεν έχω σκοπό να σας βάλω στον κόσμο της Μάρε, στο  βασίλειο της Νόρτας, μέσα από αυτή την ανάρτηση. (αλλά είμαι σίγουρη πως αυτό μπορεί ) Μιας που τώρα η λίστα βιβλίων μου έχει πάει στα 88 βιβλία και η <<Κόκκινη Βασίλισσα>> βρίσκεται πάνω πάνω, ελπίζω σύντομα να είμαι εδώ  για να σας μυήσω σε ένα ακόμα δυστοπικό, μελλοντικό (όπως θέλεις πες το) κόσμο. Αυτό που μπορώ να πω όμως με σιγουριά είναι, πως το βιβλίο έχει δεχτεί τα καλύτερα σχόλια.

Και το δεύτερο βιβλίο τηε σειράς κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος.

P.S. Πριν το ξεχάσω, λόγος γίνεται πως θα υπάρξει και ταινία. Τι λέτε τελικά να γίνει?




*Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος από τον Μάιο του 2017.

9 σχόλια:

  1. Nαιιιι😁😁😁😁😁😁
    Μια απορια(αν ξερεις την απαντηση κιολας):Για να παρω το cruel crown πρεπει να εχω διαβασει το Glass Sword ή οχι??Καθε γορα που παω στα παμπλικ το βλεπω μπροστα μου να με καλει και δεν ξερω τι πρεπει να κανω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nαιιιι😁😁😁😁😁😁
    Μια απορια(αν ξερεις την απαντηση κιολας):Για να παρω το cruel crown πρεπει να εχω διαβασει το Glass Sword ή οχι??Καθε γορα που παω στα παμπλικ το βλεπω μπροστα μου να με καλει και δεν ξερω τι πρεπει να κανω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω φιλενάδα. Και εμένα ''με καλούν'' πολλά βιβλία. Και αλήθεια τώρα δεν σε κοροϊδεύω, ξέρεις πόσες φορές έχω δει τα ομορφα πλασματα να με κοιτάνε σαν τον Τζοκόντα: από κάθε γωνία του Public, αλλά δυστηχώς δεν ξέρω, υποθέτω πως ναι, γενικά μου βγάζει αυτό το, <> Κοίτα τωρα, πιθανότατα βεβαια και να μην χρειάζεται, αλλα εγω θα σου συνιστούσα να περιμενεις λιγο. Ξέρεις τώρα, μήπως υπάρχειν κάποια μπηχτή από κάποιον σε κάποιον άλλον, και να έχει να κάνει με το galss sword και να μην την καταλάβεις...

      Διαγραφή
  3. Οκ αυτο θα κανω
    Παλι σημερα με κοιτουσε....και δεν ηξερα τι να κανω
    Υποθετω βεβαια οτι πρωτα θα πρεπει να τελειωσω τα βιβλια της Cassndra Clare και μετα να ασχοληθω μαζι τους😛
    (Μια μικρη μικρουτσικη συμβουλη:Τα "Ομορφα Πλασματα"ισως να ειναι καλο να περιμενουν λιγο στα public...και μενα καπως ετσι με καλουδαν αλλα,παρολο που δε λεω,καλο ηταν,αμα εχεις τιποτα πιο ενδιαφερον κατα νου μη διστασεις να αφησεις τα ομορφα πλασματα για λιγο καιρο στο ραφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα!

    Πρόσφατα πήγα να αγοράσω το δεύτερο μέρος της σειράς "Red Queen" και οι εκδόσεις μου είπαν ότι τελικά η ημερομηνία έκδοσης δεν είναι δεδομένη και πώς θα εκδοθεί "κάποια στιγμή" εντός της νέας χρονιάς.

    Η αλήθεια είναι πως απογοητεύτηκα λίγο, δεδομένου ότι πλέον είναι λίγα τα αξιόλογα βιβλία που μεταφράζονται στα Ελληνικά.

    Αναμένουμε πάντως, τόσο για το βιβλίο, όσο και για την ταινία.

    P.S.: Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog. http://victoriouspages.blogspot.gr
    Θα χαρώ να διαβάσω σχόλιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Δεν είχα ιδέα. Η αλήθεια είναι πως αυτό το βιβλίο δεν ήταν στις πρωτερεώτητές μου αλλά και πάλι. Απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, και φυσικά θα παω στο blog σου..

      Διαγραφή
  5. Εχουν αλλαξει 10000000000000 φορες ημερομηνια κυκλοφοριας😡😡😡😡τωρα υποτιθεται οτι θα ειναι καπου τον Φεβρουαριο αλλα κουραστικα και εγω να το περιμενω😧😧😧

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σου πω κάτι, είμαι το ίδιο απογοητευμένη με εσένα... Ήταν πραγματικά κρίμα

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...